A kevesebb több. A gyümölcs rajzok a régmúlt botanika stílust idézik a Mentes Díj nyertes protein szeletek csomagolásán.
A Cornexi ismert magyar márka. Az elmúlt években a brand fejlődött, fogyasztói bázisa növekedett. A 2018-as redesignt és pozícionálást követően a zabkása vált a zászlóshajó termékké. 2020-ban eldöntötték a proteinszeletek piacára is be szeretnének lépni. A valóban finom szeletprotfóliónak számos előnye van a piacon szereplő termékekkel szemben, nem tartalmaz hozzáadott cukrot, ellenben számos vitaminnal támogatja a szervezetünket.
A csomagolástervezés nulladik pontjában
részletesen tanulmányoztuk a rendelkezésre bocsátott briefet és kutatást végeztünk nem csak a magyar, de a nemzetközi versenytásrsak és a legújabb trendhullámok tekintetében. Ezeknek megfelelően egésztettük ki a szempontrendszerünket a tervezés során.
Az irányok közül az abszolút favoritunk került kiválasztásra.
Minden fogyasztó keresi az igényes, sorból kitűnő csomagolást.
Reneszánszukat élik a részletes, vintage tudományos illusztrációk. Ezeket itthon jellemzően a dekoráció vagy kozmetikai iparban használják, de a gyümölcsök, a stílus remekül működik a szeleteken is.
Ezek a rajzok igényesek, aprólékosak, ezt a részletességet mutatjuk meg két formában. Elsőként fehérrel kombináltuk az élénk, ízekhez passzoló színeket, melléjük az évek óta tomboló divatárnyalatokat, pasztell színpárokat társítottunk.
A felületen a kötelezően megjelenítendő elemeket egy összhangban passzoló,
visszafogottabb, de könnyen értelmezhető piktogramos formában jelenítettük meg.